ליווי שיווקי אסטרטגי

השירות מאפשר לקבל ניהול למערך השיווק שלכם בהתאמה אישית למאפייני וצרכי העסק. במסגרת השירות אפעל כמנהל שיווק מטעמכם,  נגדיר אסטרטגיה שיווקית שתפרוט את הפעולות שעלינו לעשות, באיזה אופן ובאילו ערוצים, כדי לעמוד ביעדים שהצבנו, תוך שקלול צרכים ומאפיינים ייחודיים, והפעלת עובדים מטעמכם ו/או ספקי דיגיטל חיצוניים שיחד יהוו את צוות הביצוע. 

אסטרטגיית דיגיטל מותאמת אישית

ניצור תוכנית עבודה מותאמת אישית ונלווה אתכם בביצוע בתחומים הבאים:

ניהול
קמפיינים

תוכן
וסושיאל

עיצוב
אתרים

עמודי
נחיתה

אוטמציות
ו- CRM

שיווק
במייל

איך נראה התהליך

התהליך כולל מיפוי המצב הקיים והיכרות עמוקה עם העסק ומוצריו, בניית אסטרטגיה שיווקית בהתאם לתקציב ולמטרות שנגדיר יחד. בנייה או שיפור של תשתיות כגון אתר או דפי נחיתה ויצירת תשתית מדידה, וביצוע של פעולות קידום שוטפות על מנת לבנות נוכחות אפקטיבית ולהשיג את היעדים שקבענו. העבודה השוטפת יכולה להתבצע על ידינו, ו/או בשילוב עובדים/ספקים מטעמכם שנלווה מקצועית במשימות השוטפות.

למי זה מתאים

אם היקף הפעילות אצלכם לא מצדיק מנהל/ת שיווק במשרה מלאה, או שהם פחות בקיאים בשיווק דיגיטלי – באמצעות מיקור חוץ תוכלו לתפור פתרון המותאם לצרכים שלכם. גם אם אתם עובדים מול ספקי דיגיטל אך יש לכם קושי לנווט, להעריך, לבקר ולנהל העבודה שלהם. ובעיקר אם הנוכחות הדיגיטלית גוזלת מכם הרבה אנרגיות ויש לה מעט תוצאות. 

לקוחות