//

ייעוץ לדיגיטל

בתהליך ייעוץ אני מלווה חברות ועסקים כמנהל דיגיטל לטווח קצר או ארוך, למטרה של יצירה או שיפור פעילות קידום ברשת.

המטרה היא ליצור תשתיות ותהליכי עבודה לפי מטרות העסק, התקציב, והמשאבים העומדים לרשותו, כדי לייצר צמיחה ותנועה לכיוון היעדים שהצבנו.

התהליך כולל בניית אסטרטגיה, מיפוי המצב הקיים, בנייה או שיפור של תשתיות כגון אתר או דפי נחיתה, הצעה של תוכנית לקידום, הנעה וליווי בתחילת התוכנית וחפיפה לספקים או אנשי מקצוע – או לבעלי העסק עצמם, שימשיכו בניהול הפעילות.

המטרה היא לתת חכה ולא דגים, ולייצר מצב שלאורך זמן פחות צריכים את הליווי שלי ויכולים לעבוד ולנהל את התהליך לבד בתוך הארגון או מול ספקים.

 

יתרונות התהליך

יצירת אסטרטגיה – בפניה ישירה לספקים יש הרבה פעמים "דילוג" על השלב האסטרטגי, וריצה לפרקטיקה, ומפה הדרך למהמורות ואכזבות קצרה. מתהליך אסטרטגי אנחנו יוצאים לפעילות שהיא נכונה יותר ומותאמת בצורה מיטבית למאפיינים שלכם.

בהירות ודיוק – אתם תדעו בדיוק מה אתם עושים ולמה, במקום לייצר הרבה רעש סביב פעילות קידום שלא מביאה לכם תוצאות.

איתור ספקים וכלים חכמים – אתם יכולים ליהנות מידע מקצועי ופרקטיקה שקיימת רק בסוכנויות דיגיטל ולאמץ אותו אצלכם בחברה, הן באיתור הספקים הנכונים לכל משימה, כאלו שניסיתי ועבדתי איתם, והן באיתור ויישום כלים חכמים שיקלו על הניהול שלכם ביומיום.

אני בצד שלכם –  המטרה היא לדאוג לאינטרסים שלכם מול ספקי דיגיטל, הן בצד של השירות, דיוקו והתאמתו לצרכים שלכם, והן בצד של העלות והתאמת הספקים איתם ניצור התקשרויות בהמשך הפעילות.


סדרת אסטרטגיה לייצור לידים

פוסטים אחרונים: