//

איך לדאוג שהנכסים הדיגיטליים שלכם יהיו בבעלותכם


בלא מעט פגישות עם לקוחות חדשים נתקלתי בתופעה הבאה: למרות שלקוחות אלו כבר פרסמו בעבר, אין להם גישה לחשבונות הפרסום שלהם.

אז למה זו תופעה פסולה ?

  • כשהנכסים (למשל חשבון הפרסום שלכם בגוגל) אינם רשומים על שמכם, כלומר אינכם מוגדרים בבעלי החשבון, הרי שבכל פעם שתרצו להחליף ספק, תהיו תלויים ברצונו הטוב של הספק שממנו החלטתם להיפרד. במידה והוא יחליט שלא לשתף פעולה, יתכן שתצטרכו להתחיל הכל מחדש.
  • אין לכם גישה כדי להיכנס מתי שתרצו לבחון את מצב הקמפיינים
  • במקרים מסוימים מצב כזה מוביל לחוסר שקיפות מצד הספק. הוא מבקש תשלום אחד שאותו הוא מחלק כראות עיניו בין התשלום למדיה (למשל לגוגל או לפייסבוק), ובין התשלום שלו עצמו עבור ניהול הקמפיין, ולכם אין באמת יכולת לדעת כמה מהסכום שאתם משלמים לו הולך לניהול וכמה למדיה.

 אז איך שומרים על הנכסים הדיגיטליים שלכם?

נכס דיגיטלי הוא כל חשבון (שם משתמש וסיסמא) שאתם מקימים במרחב הדיגיטלי עבור העסק שלכם. לא הצלחנו לחשוב על הגדרה יותר בהירה ולכן ניתן כמה דוגמאות מעולמות השיווק הדיגיטלי על מנת לחדד את המסר:

חשבון פרסום בגוגל – AdWords, ערוץ יוטיוב, חשבון גוגל לעסק שלי/מפות, חשבון פרסום בלינקדאין, חשבון פרסום בפייסבוק, עמוד עסק בפייסבוק, עמוד עסק באינסטגרם, חשבון פרסום באאוטבריין, אתר או דף נחיתה, מערכת דיוור, כלי מנהל האתרים של גוגל (search consele), חשבון google tag manager, חשבון analytics וכדומה.

הקפידו שכל הנכסים הדיגיטליים המוקמים עבורכם במהלך העבודה המשותפת – יהיו שלכם ועל שמכם בלבד!

בתחילת הפעילות המשותפת עם ספק השיווק הדיגיטלי שבחרתם, הקימו לעצמכם חשבון gmail חדש ובקשו מהספק להקים את כל הנכסים עליו ולהגדיר את עצמו כמנהל בלבד. אתם הבעלים, הוא המנהל (מנהל זמני, עד שתחליטו אחרת).

במצב כזה, תמיד תוכלו להסיר גישה לספק ולתת גישה לספק אחר.

תמיד תוכלו לדעת כמה אתם משלמים לגוגל או לכל מדיה אחרת ולקבל חשבונית על שם החשבון מצד ספק המדיה, ולא פחות חשוב, כל המידע והוותק שנצברו בחשבון יישארו תמיד שלכם.

סדרת אסטרטגיה לייצור לידים

פוסטים אחרונים:

מי אני?

שמי ליאור, הקמתי את Wingo כדי לעזור לחברות ולעסקים לשפר תהליכי שיווק, לצמוח ולא פחות חשוב – לייצר שקט והנאה מהדרך, זאת על ידי ייצור פעילות דיגיטל איכותית שמייצרת זרם עקבי של פניות לעסק, ומאפשרת לכם לגדול ולהתרכז במה שאתם טובים בו.

השאירו לנו הודעה

צרו קשר

אקספלורי, רפפורט 3, קומה 16, קניון כפר סבא הירוקה

סושיאל

השאירו לנו הודעה

צרו קשר

אקספלורי, רפפורט 3, קומה 16, קניון כפר סבא הירוקה

סושיאל

השאירו
לנו הודעה

צרו קשר

אקספלורי, רפפורט 3, קומה 16, קניון כפר סבא הירוקה

סושיאל