//

אפשרויות פרסום בפייסבוק לקהל שכבר פגש אתכם בפיד



ישנן מגוון אפשרויות “לצבוע” כלומר לסמן ולשמור קהל גולשים שגילו התעניינות בתוכן שלנו או בדף העסקי שלנו, ולכלול אותם כקהל בקמפיינים חדשים שאנו מקימים, גם מבלי שביקרו באתר שלנו.

פניה לקהלים “חמים” עוזרת לנו למקד את הקהל ועשויה להוזיל עלויות, לשפר את תוצאות הפרסום בפייסבוק ולשמר קהל שכבר בא איתנו במגע.

  1. וידאו –  ניתן לבנות קהל על בסיס צפייה בסרטונים שהעלתם, לפי זמן צפייה או אחוז שנצפה מהסרטון. בניגוד לפוסטים בהם לא ניתן לבחור קהל של פוסט ספציפי, בסרטונים ניתן להפריד ולבחור קהל שצפה דווקא בסרטון מסוים. הקהל יכול להישמר עד שנה אחורה מביצוע האינטראקציה עם הסרטון.

2. טופס לידים – למי שעשה בעבר קמפיין לידים מבוסס טופס (שאינו מוציא את הגולש לדף חיצוני) ניתן ליצור קהל מ: כל הגולשים שהקליקו על הטופס, או הקליקו ולא השאירו פרטים, או הקליקו ושהשאירו פרטים. ניתן ליצור קהל על בסיס טופס ספציפי, וניתן ליצור תנאי מכליל/מוציא (הגולש השאיר פרטים בטופס X וגם בטופס Y או השאיר ב X ולא השאיר ב Y). הקהל יכול להישמר 90 יום אחורה מביצוע האינטראקציה עם טופס הלידים.

3. מעורבות עם עמוד הפייסבוק שלכם – בעבר (הרחוק) היה ניתן לפנות רק לאוהדים – מבלי שהיה צורך לבנות קהל במערכת הקהלים אלא בבניית קמפיין ניתן לבחור להקצות תקציב מסויים לפניה לאוהדי העמוד. מאז נוספו עוד מספר אפשרויות טרגוט מעניינות שכדאי לשקול בבניית קמפיין בפייסבוק ועיקרם הוא לפנות לאנשים שגילו רמת מעורבות עמוקה יותר עם העמוד או התוכן, גם אם הם מעולם לא היו או יהיו אוהדי הדף:

  • אנשים שביקרו בדף (גם אם לא עשו לייק).
  • הקליקו/הגיבו לפוסט או מודעה, כאן חשוב להדגיש שלא ניתן לבחור פוסט ספציפי.
  • הקליקו על כפתור הנעה לפעולה (נמצא על הקאבר).
  • שלחו הודעה לדף – לקהל הזה במיוחד יש אופציות פרסום מעניינות, למשל אפשר לפרסם מודעה שתופיע בצ’אט עם אנשים שפנו בעבר לדף.
  • אנשים ששמרו את העמוד או את אחד הפוסטים שלכם.


אפשרויות נוספות

  • בניית קהל על בסיס מעורבות עם ערוץ הסטוריז שלנו.
  • בניית קהל על בסיס מעורבות עם פרופיל האינסטגרם.
  • בניית קהל על בסיס תגובה לאירוע: גולשים שציינו שמגיעים או מתעניינים (ניתן לבחור בין שתי האופציות), וגם לסנן לפי איזה אירוע כלומר לבנות קהל על בסיס מתעניינים באירוע בנושא מסויים כדי להפנות אליהם קמפיין באותו נושא.

פוסטים אחרונים:

מי אני?

שמי ליאור, אני עוזר לאנשים לשפר תהליכי שיווק וניהול, לצמוח ולא פחות חשוב – לייצר שקט והנאה מהדרך, זאת על ידי ייצור פעילות דיגיטל איכותית שמייצרת זרם עקבי של פניות לעסק, ומאפשרת לכם לגדול ולהתרכז במה שאתם טובים בו.

השאירו לנו הודעה

צרו קשר

אקספלורי, רפפורט 3, קומה 16, קניון כפר סבא הירוקה

סושיאל

השאירו לנו הודעה

צרו קשר

אקספלורי, רפפורט 3, קומה 16, קניון כפר סבא הירוקה

סושיאל

השאירו
לנו הודעה

צרו קשר

אקספלורי, רפפורט 3, קומה 16, קניון כפר סבא הירוקה

סושיאל