//

GOOGLE MY BUSINESS – להביא תנועה בחינם לעסק מקומי


גוגל לעסק שלי (My Business) הוא כלי של גוגל באמצעותו ניתן להשפיע על נראות העסק בתוצאות החיפוש לביטויים הכוללים בדר”כ את שם המותג, אך לעיתים גם בחיפוש ביטויים אחרים כלליים יותר (כלומר גם בחיפוש “בתי קפה ברעננה” וגם בחיפוש בית קפה מסוים לפי שם המותג). הכלי מאפשר להשפיע לטובה על הקידום האורגני של האתר – בעיקר אם אתם עסק פיסי/לוקאלי אבל לא רק.

My Business גוגל

שימוש בגוגל לעסק שלי הינו הכרחי על מנת להבטיח שהאתר יקבל נוכחות בגרף הידע ובמפות גוגל שהולכות וצוברות תאוצה.

הכלי מאפשר לעדכן פרטים חשובים בנוגע לעסק, כולל שעות פתיחה, תמונות, פרטי יצירת קשר ואפילו לנהל ביקורות גולשים, וכפי שניתן לראות במסגרת האדומה – החל מהימים האחרונים, גוגל מאפשרת להעלות פוסטים לחשבון גוגל לעסק שלי, שמתפרסמים מידית – ממש כמו בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות. הפיצ’ר החדש נקרא – google posts והוא מאפשר כאמור, לפרסם פוסטים שמוצגים ישירות בעמוד תוצאות החיפוש, כך שמי שמחפש את העסק או המותג שלכם – יחשף מיידית למסר חדש ועדכני שתרצו להעביר אליו. ניתן לקשר את המידע לעמוד פנימי באתר, ניתן להעלות תמונה, וידאו ואף animated GIFs.

אז איך זה עובד?

הצעד הראשון הוא להקם חשבון ב –  Google My Business. הרישום הוא באמצעות כתובת gmail  ובדומה לנכסים דיגיטליים אחרים – חשוב שגם הנכס הזה יהיה רשום על שמכם (כלומר עם כתובת gmail שנמצאת בבעלותכם).

במהלך הקמת החשבון תתבקשו להזין את פרטי העסק ועל מנת לאמת שאכן אלו הם פרטי העסק שלכם – גוגל ישלחו לכם גלויה באמצעות הדואר. על הגלויה יופיע קוד שאותו תתבקשו להזין לחשבון הגוגל לעסק שלי.

מאוד חשוב לציין פרטי מיקום מדויקים ולשמור על קו אחיד של מיקום העסק מול עמודים ברשתות חברתיות וכמובן בסכמת הוובסייט שלכם כפי היא מוגדרת באתר ובנתונים המובנים. שימו לב! שם העסק שמופיע בדף העסקי חייב להיות זהה ממש לשם העסק כפי שהוא מופיע בשילוט הפיזי שנמצא בעסק עצמו. לחצו כאן לכללים הרשמיים של גוגל לעסקי שלי לגבי נראות הדף העסקי.

מעבר לציון מיקום העסק באתר, מומלץ לנסות לאותת בדרכים נוספות על מיקומו הגיאוגרפי של העסק באמצעות תוכן רלבנטי שמכוון לאזור בו נמצא האתר.

המלצה נוספת הקפידו על תיאור בהיר, ממוקד ומאוד ברור של העסק ותחום הפעילות שלו, והכי חשוב – להמשיך ולעדכן את הפרופיל בגוגל פלוס / גוגל לעסק שלי – בדיוק כמו שמתחזקים עמוד עסקי בפייסבוק, כולל הוספת תמונות חדשות מידי פעם וכמובן ניהול התגובות.

סדרת אסטרטגיה לייצור לידים

פוסטים אחרונים:

מי אני?

שמי ליאור, הקמתי את Wingo כדי לעזור לחברות ולעסקים לשפר תהליכי שיווק, לצמוח ולא פחות חשוב – לייצר שקט והנאה מהדרך, זאת על ידי ייצור פעילות דיגיטל איכותית שמייצרת זרם עקבי של פניות לעסק, ומאפשרת לכם לגדול ולהתרכז במה שאתם טובים בו.

השאירו לנו הודעה

צרו קשר

אקספלורי, רפפורט 3, קומה 16, קניון כפר סבא הירוקה

סושיאל

השאירו לנו הודעה

צרו קשר

אקספלורי, רפפורט 3, קומה 16, קניון כפר סבא הירוקה

סושיאל

השאירו
לנו הודעה

צרו קשר

אקספלורי, רפפורט 3, קומה 16, קניון כפר סבא הירוקה

סושיאל